I huvudet på Johanna

image106

Igår satt jag och kolla på "I huvudet på Gynning" , och såg den 16:åriga Lidia..Jag vill ha hennes liv!
Hon har en Hummer med rosa inredning..Jag älskar rosa! Hon hade så himla fint hår också!
Tänk att bara kunna strosa runt i affärerna och köpa det man vill ha. Mitt liv!

Hoppas att ens liv blir så bra!

Igår var jag på bio med Sofie och såg "Cloverfield", den får en 3:a av en 5:a. Men bara för handlingens skull.
Den var filmad av "dom" hela tiden, typ som "Blair witch project". Så det tog liksom ett tag innan man fatta vad som var upp och ner typ.

Jag har lov nu, VÄLDIGT skönt. Man kan ligga o sova hur länge man vill, gå o lägga sig när man vill.

Tänkte bara berätta att jag och mamma ska till HAGABADET i morgon! Jag ska göra en ansiktsbehandling.

Annars så var det väl inget...

XOXO

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha menar de, så härligt :D

2008-02-13 @ 14:59:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Jorunn

Svar: jepp! =)
haha, nog är det fascinerande att titta på gynning, men mest för att svaret på vad som finns i huvuvdet på henne är ganska skrattretande för det mesta :P

2008-02-14 @ 13:37:24
URL: http://inthecornerofyoureye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0