Endast Johanna är vaken..

Ojojoj, nu har man sovit länge!
Allt började med igår kväll att jag och Alexander gick och lade oss vid halv 8 igår kväll och vaknade upp halv 10.
Sen satte jag mig lite vid datorn lika trött och Alexander låg och kollade på tv.
Vi bestämde oss att vi kan ju lika gärna gå och lägga oss för vi fortfarande är så trötta.
Så det gjorde vi, vid 22 låg vi i sängen och sov igen.

Har drömt otroligt mycket inatt.
En dröm var att det var någon som mördade någon och han dog aldrig.
En annan var att jag skulle ut och resa med ett stort fartyg (a la piratkskepp), jag reste från London till Sverige tror jag.
Så då fick man prata mycket engelska.
En annan var att jag hittade min student klänning, fast den fanns bara i rosa..Så skulle jag fråga om den fanns i vitt och då var jag tvungen att följa med till lagret och kolla på alla deras odrar. Det visade sig att den vita skulle komma in i Juni..alltså efter min student.

Puh, det är dom jag kommer på just nu iallafall!



Haha, lite små rolig bild.

Men vi hörs senare idag, kanske ska somna om? Klockan är ju bara 9.
Dan före doppare dan.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Joda, det blir det nog :P Det är mer den så kallade "förfesten" som är ett stort mysterium xD

Men det verkar också löst nu, tror jag :P

2009-12-23 @ 09:12:34
URL: http://severinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0