Pepparkakor

I helgen är det ju Lucia och allt!
Då blir det lussebak. Så imorgon ska jag göra lussekatter och pepparkakor. Sedan på söndag tror jag att det ska göras pepparkakshus.
Alexander ska dock jobba ikväll och imorgon kväll men jag tror allt han orkar med lite lussebak. Ska göra massa söta mönster på alla pepparkakorna.
Måste köpa pepparkaks former med, fast jag vill bara göra hjärtan så det behövs inte köpas så mycket.
Eftersom Alexander jobbar ikväll så får jag ju mysa med mig själv och katten. Ska kolla på Ett päron till farsa och äta gott. Härligt.
Men nu ska jag göra lite annat! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Är det ni som har gjort det huset nu? Eller var det förra årets? :P



Svar: Tack så jättemycket, det värmde ska du veta :)

2009-12-11 @ 11:28:52
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0