Du behöver bara lyssna

En otroligt bra låt som jag precis har upptäckt. Detta är ingen annan än Mika.
Ligger just nu i sängen, Alexander ligger och kollar på Inglorious Bastards och Anton ligger mellan oss.
Idag har vi inte gjort många knop, inte nån av oss. Vaknade vid 9-10, snoozade till 11. Var så otroligt trött.
Sedan mötte jag upp Emelie, vi skulle uträtta lite ärenden till vårat UF företag. Fick nästan tag i allt :)

Imorgon är det måndag, ännu en ny vecka. Prov i Expo imorgon.
Jag och Alexander ska laga middag efter skolan, det ska bli mysigt. Vi har planerat att göra bakad potatis med räkröra. Får se hur de artar sig :)
Nu mina små sötnosar så ska jag gå och lägga mig! ♥
Lyssna på låten nu!
Har man ingen digitalkamera med sig får man använda Photobooth. Lilla Anton som ligger på Alexanders ben. Han ser ju inte så himla nöjd ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0