Lista!

1. Hur gammal är du om fem år?
-
23 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
-
Alexander

3. Hur lång är du?
-
Hmm 164?

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
-
Transformers :)

5. Vem ringde du senast?
-
Pappa

6. Vem ringde dig senast?
-
Pappa

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
-
"hihih Jau...Ska sova nu ;)men vi ses å hörs! :D Puss å nattisnuffsan!"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
-
Ringa går fortare, men jag gillar att smsa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
-
Skilda

10. När såg du senast din mamma? ¨
-
Hmm i torsdags

11. Vilken ögonfärg har du?
-
Blå

12. När vaknade du i dag?
-
10 typ men sov vidare till 11

13. Vilken är din favoritjulsång?
-
Åh, just nu "Do they know its christmas time"

14. Vilken är din favoritplats?
-
Hmm, jag vet inte. I Alexanders famn? Haha fjäsk

15. Vilken plats föredrar du minst?
-
Skolan

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
-
Jag hoppas i en stor fin villa och ett bra jobb, är ju 28 så kanske en liten Madeleine och Theodore är på plats?

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
-
Spöken, still does

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
-
Hmm.. Jag skratta åt Alexander förut när han såg så konstig ut ;)

19. Hur stor är din säng?
-
120 :)

20. Har du stationär eller bärbar dator?
-
Båda :)

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
- Linne o shorts typ, eller en stor tischa

22. Hur många kuddar har du i sängen?
- 4

23. Hur många län har du bott i?
-
1

24. Vilka städer har du bott i?
-
Ale

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
-
Strumpor

26. Är du social?
-
jo, det är jag väl när jag kommer igång ;)

27. Vilken är din favoritglass?
-
Choookladglass :)

28. Vilken är din favoritefterrätt?
-
Hmm just nu iaf, pannacotta !

29. Tycker du om kinamat?
- Väljer hellre Thai.

30. Tycker du om kaffe?
-
Usch, nej!

31. Vad dricker du till frukost?
-
Juice eller mjölk

32. Sover du på någon särskild sida?
-
Japp, jag o Alex har varsin sida. Alltid! Så det blir vänster sidan om man ligger i sängen :P

33. Kan du spela poker?
-
Verkligen inte.

34. Tycker du om att mysa/kela?
- Otroligt mycket. ♥

35. Är du en beroendemänniska?
- Ah, om jag fastnar för något så kan man lugnt säga att jag är beroende.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
- Nope.

37. Vill du ha barn?
- Ah, Madeleine och Theodore.

38. Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska o lite estniska typ. (svordomar hahha)

39. Har du någonsin åkt ambulans?
- Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
- Haavet!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
-  På sånt som får mig och andra att må bra.

42. Äger du dyrbara smycken?
-  Ja

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
- Grey's Anatomy.

44. Kan du rulla med tungan?
- Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner?
- Hahah, ojoj ingen aning :P

46. Sover du med gosedjur?
- Nej

47. Vad har du för ringsignal?
- The way you make me feel - Michael Jackson

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Njae, allt ligger väl uppe på vinden.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- En påse

50. Flirtar du mycket?
- Haha det är kul! Så kanske inte lika mycket nu som innan Alexander.

51. Kan du byta olja på bilen?
- Oh no.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
- Nej inte än!

53. Vilken var den senaste boken du läste?
- Ingen aning, men ska läsa stolhet och fördom i svenskan nu.

54. Läser du dagstidningen?
- Gp läser jag när jag har tid.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
- Nej, gjorde det med SOLO men inte längre.

56. Dansar du i bilen?
- Hahaha ibland ;)

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
- Mix Megapol

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
- Alexander blablabla typ

59. När var du i kyrkan senast?
- När min faster gifte sig i September.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
- Hmm.. vet inte

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
- En vecka tror jag ;)

Kommentarer
Postat av: Emmma pemmaaa

haha åh fick du ditt senaste sms av mig ;)

2009-11-24 @ 22:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0