En underbar pingla



Maria, maria, maria... Haha hon är så himla rolig! Hon är en sån skön tjej och man förstår ju verkligen varför hon älskas av svenska folket.

En annan tv-tjej är Petra Mede, kom igen.. lägg av. Du är inte rolig!



Så tycker jag om Petra. Uscch ne.

Min daaaaag.. nå. Först gick jag upp vid halv 7 och Alex skulle till skolan så jag följde med en bit så jag kunde låna bilen. Den bilen va, den är död i mina ögon nu. Den vill inte alls som jag vill, jag blev så arg så jag började gråta på den!
Sen kom jag till skolan efter många om och men, fick låna pappas bil. Sen så efter skolan så blev det gymmet, mycket gott för kroppen. Sen lagade jag och Alexander mat och sen har vi gottat oss framför tvn.

Sen brinner det lite i knutarna med projektarbetet som ska in på torsdag.. Jisssseees. Ska jobba efter skolan imorgon. Så vi blir klara äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0