Grodan

Hej hej allihopa!
Allt väl med er?

Med mig börjar det bli bättre. Var ju som sagt sjukstuga här igår och är fortfarande. Alexander fick ju kräksjuka igår, sedan på kvällen fick jag det med. Spydde en gång i timman typ, kanon!
Så idag har jag varit hemma från skolan och legat i sängen hela dagen. Har fått behålla den lilla mat jag har ätit som tur är, för jag har ont i hela kroppen av allt kräkande.

O, jag som skulle börja på gym idag...

Imorgon blir det en sista dag hemma sen blir det skola!



Nu på kvällen har jag och Alexander hängt ögonen på Prinsessan och Grodan, lite små söt sådär.
Vi såg den i HD nämnligen, mycket bra enligt Alex. (Själv ser jag inte någon skillnad när det är tecknat!)

Citat från Alex: "Jag är ingen prins men jag kan pussas ändå"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0