Ibland blir man trött på folk



Min sötnos i Tandådalen.

Hej hej.
Söndag idag, har vart och jobbat lite.

Jag har kommit på en grej, varför umgås man med personer med dålig energi? Just nu umgås jag med personer med glad och rolig energi som får en att ladda om, men så finns det vissa energibovar som kommer och tar all energi ifrån en. Man blir liksom helt matt på bara några sekunder. Och hur kul är det?
Ibland tror jag man ska ta en djup funderare och tänka på vad man är för människa egentligen. Hata energibovar...

Nu måste jag tvätta, får se om tvättmaskinen är ledig..

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhå, jag tror allt att du kan ha funnit de som påskyndar växthuseffekten.

Energibovarna!



Hoppas att jag inte är en av dem ;)

Pöss stumpan

2010-03-23 @ 23:54:30
URL: http://silence.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0