Kanske ska kolla ändå?



Sitter just nu på lektion och sen så loggade jag in på Twitter,. såg att The Hills säsong 6 trailern låg ute på Mtv.com.
Jag kollade på den.. wow! Herregud! Denna säsongen måste jag kolla på! Heidi ser ju ut som ett monster och Kristin tar droger. Jösses, drama!

Kolla på trailern !

Idag var det jobbigt att gå upp, det är alltid extra jobbigt på onsdagar inte vet jag varför men torsdagen inte alls lika svår som onsdagen. Är väl för att det är mitt i veckan och så. Jag är uppe iallafall och är i skolan. Ska till gymmet efter skolan, bränna lite fett nu innan påskhelgen.
Ska köpa ett påskägg till Alexander med och fylla det med goa grejer.. Har lite tankar.. hihi.

Aja, vi hörs sen!
The Hills - MTV Shows

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Aldrig sett The Hills faktiskt ^^

2010-03-31 @ 11:49:27
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0