Gosh

Eftersom min egna pojkvän inte läser min fina blogg så kan jag lika gärna säga till er vad mina planer är för våran 14 månaders dag. Våran "dag" är så lägligt så det är precis när skolan slutar. Så jag funderar på att ta han till premiären till filmen Avatar. Tror ni han blir glad? För han tjatar så om den filmen. Det handlar om att ge och ta ellerhur?
Premiär den 18 december.
Tänkte visa en smart grej som jag köpte i helgen till min data.
En lampa till mitt tangentbord då inte min MacBook har belyst tangentbord.
Photobucket
Fiffigt tyckte jag. Så lyser det bra på mitt tangentbord.
Alexander håller just nu på och skruvar upp en lampa över sitt barbord och jag kollar på Sveriges fulaste hem med Simon och Tomas tror jag det heter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0