Meet miss uttråkad







Jag har absolut inget att göra.

Idag har det vart mini jul här på Church hill. Några julklappar fick jag allt eftersom jag åker bort. Imorgon är det mini jul hos mamma och då kommer mormor och Co.

Haha farfar kom precis in och trodde att jag hade gått och lagt mig. Men det hade jag ju inte hihi.
Ont i magen har jag också. All choklad som jag trycker i mig.. Men ändring 1 Januari!

Ska hämta Alexander sen inatt med, kanske man ska ta sig en powernap?
Det hade varit gott.

Kallt har det varit idag med, -9° !
Brrrr..!

Ne, men jag hör av mig sedan!

Kommentarer
Postat av: malin

sånna sängkläder har jag med ;)

2009-12-19 @ 23:27:04
URL: http://beyondmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0