Mm marabou



Ja vad ser detta ut som? Jo jag har tyvärr öppnat upp alla mina luckor i min choklad kalender.. Men då kom jag på den fantastiska idén att göra en marabou choklad kalender. Haha man kan ju nästan säga att jag tog lagen i egna händer.



Oj, glömde vrida bilden innan. Men det gör inget. Haha ni ser ju vad jag har gjort iallafall. Har lagt den i frysen nu och väntar på att det ska stelna. Sen så blir det första december på nytt.

Alexander måste vara sjukt avundsjuk tycker man. Han har sin halv taskiga choklad kalender och här kommer jag med min marabou kalender. Vackert.
Nu säger Alexander hot som "Ska aldrig mer köpa en choklad kalender till dig", men vet du vad Alexander? Jag köpte faktist din o min choklad kalender i år. Så du har inget att säga. Ah, kanske att jag inte får någon nästa år men. Det kriget tar vi då.

Tjingeling.

.... Nu måste ni vara lite avundsjuka på min kalender va?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Bra att du hottat upp din Ullaredskalender:)

2009-12-17 @ 20:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0