Puuh, kyla!

Ojoj, så mycket affärer. Idag har det julklapps shoppats lite. Några kvar nu bara. Var precis på Allum och provade tofflor även Alexander. Så stod vi där i bara strumplästen båda två och kollade på varann. Hihi.

Photobucket
Var förbi NK och kollade in lite av deras julskyltning med. Jag kommer ihåg när jag alltid såg deras julskyltning varje år med min faster. Så mysigt.
Photobucket
Hade även på mig min sk. ryssmössa idag med. Det var ju så kallt ute och vem vill frysa?
Photobucket
Sen när jag skulle in till stan satte jag upp håret och knöt fast en söt rosett. Och så hade jag rosiga kinder till det. Sött.
Photobucket
Det var det enda jag köpte till mig. Hårspännen. Det behövs ju alltid, ellerhur?
Nej, nu ska jag upp och kolla om maten är klar. Magen kurrar!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0