Time for some facials?



Syskonen Karlsson en tidig juldags morgon.

Tänkte iallafall visa upp mina julklappar jag fick igår!



Finaste presenten av dom alla typ. ♥ Nu kommer det tas många bilder!



Goaste tofflorna! Dessa fick jag av Alexander. Från märket Shepherd.



Men varför vill inte bilden vända sig?? Denna fina tub fick jag av Alexanders lillasyster Emily. Fick också en ansiktsmask som jag visar längre ner.



En såndär man pillar i håret med fick jag av Alexander, mycket bra för dom som gillar att bli pillade i håret. Jag ryser när jag använder den!



Två fina tuber. Härligt. Ena från Emily och den andra från Monica o Stig.



Nu kan jag lukta gott igen! Emporio Armani, Diamonds..



2 st pyjamaser. Alltid lika härligt med en fin pyjamas.





En bok av Farfar, nu ska här läsas!



Ett par örhängen av mor, dessa är från Snö. Söta!

Jag fick också massa presentkort på Raglady, Kicks och Zara av mamma med.
Raglady har så grymt fina saker så jag vet inte riktigt vad jag ska köpa.
Sen så fick jag underkläder med, kanske inte ska visa dom i bloggen, haha.
Lisebergskort för 2010.
Pengar.

Ja det var nog det jag kommer på just nu!
Nu ska jag åka iväg! Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: teluvio

Oh härligt!

örhängerna var också supersöta :)



Planer inför nyår?

2009-12-26 @ 00:09:20
URL: http://teluvio.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Såg ut som att du fick riktigt fina julklappar!

2009-12-26 @ 19:00:29
URL: http://mikaelar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0