Fånga dagen ellerhur?

En bild på ett vinglas med bubbelvatten i.
Smakar inte allting bättre i vinglas ändå? Känns lite finare. Imorgon ska jag dricka juice ur ett vinglas även om klockan är innan 7!
Som sagt, fånga dagen. Det tycker jag är lite svårt just nu. För fånga dagen för mig är att man ska leva ut dagen. Man blir så himla deprimerad nu på hösten + att jag är så skoltrött så att jag nästan (okej jag blundar väl lite länge vissa lektioner! Men jag är inte ensam! ) somnar.
Hur kul känns det? Jag har ett projektarbete att skriva, ett mini projekt i Cad och några prov att göra. Men hur motiverad är man på skolan just nu då?
Just nu vill jag bli pensionär eller något. Åka till Ica vid 10 tiden varje morgon o handla bröd. Tjata på Alexander om vilken mjölk vi ska köpa. Säga till han att han kör för fort på en 50väg och han kör i 30 (tyyyp ;) )
Tänk på det alla lärare, jag vill bli pensionär just nu! Så pepp är jag på skolan.
Nå, har en ny skiva i allafall att lyssna på. Cobra Starship.
Nu blev Alexander sugen på stekt ägg, undra om man ska ta sig en liten macka med marmelad? Bildregn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0