Ikea

Idag var jag och Alexander på Ikea för att köpa en byrå. Och det blev det. Fin fint är det här nu. Men måste säga att bilden ger den ingen rättvisa. För det hände en liten olycka när allt blev klart, därav alla kläderna. Så allting står framför den nu. Men det blev allt bra.
Så där hänger alla mina smycken nu. (Inte alla då men.. ah) Alexander tyckte jag skulle ha en sådan så inte alla mina smycken ligger överallt. I agree.
Imorgon blir det Ikea igen, fast dock lite mer Johanna grejer! Me like.
Så imorgon är en fixar dag. Alexander ska vara med sin kompis Michell o hjälpa han med sin lägenhet som han ska flytta in i, i helgen. Måla och spackla och sådant! Men jag ska möta upp mamma och gå på Ikea. Sedan blir det bio på kvällen "Paranormal Activity"!
Tick tick. Fortsatt trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0