Estonia



Detta är i min o Alexanders hjärna just nu.. Nintendo! Super Mario. Vi är på 4 eller 5e världen.
Haha men vi har våda precis dött så vi måste klara om banorna på denna världen. Riktigt roande!

Jag var i stan med min pappa i helgen + lady och min pojkvän följde med. Trevligt! Fick inhandlat lite iallafall!


En blus från Wera på Åhléns riktigt mysig. Ni kanske inte ser, men det är massa blommor på.



Ett mousse. Tänkte testa det där med mousse.



En liten concealer grej från I.D alltid bra att ha!

Snart åker jag och Alexander till Estland! På onsdag faktist! Mysigt.

Glömde ju visa det bästa!



Vad kan detta vara...?



Ett par fina Converse! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0