Johanna



Så såg jag ut när jag skulle ut med några tjejer på middag i fredags. Förde nämnligen precis över lite bilder till datan från kameran. Jag är lite dålig på att ta kort må jag säga!

Sitter och kollar på Outisders.. Herregud. Fett fett fett fett.
Vissa är ju lite tokiga. Men är vi inte alla det?
Jag var sjukt sugen på B&J innan programmet men inte längre asså. FY. Efter hennes pumparkropp på TVn så blev jag bara äcklad.
Så jag tog mig en banan.



Mitt namnhalsband som jag alltid har på mig. Idag fyllde min kompis Nina år och fick en namnring. Hur sugen blir man inte på en sån då?
Jag vill ha.
Mjau.

Kommentarer
Postat av: emma nord - foto & vardag

sv: haha ja, eller hur. :O

2010-02-02 @ 16:34:29
URL: http://emmanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0