Lista

Den här listan hittade jag hos Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

 

Namn: Johanna Linda Altrov

Piercingar: En i naveln och 8 hål i öronen!

Tatueringar: En på handleden, ett hjärta. Vill göra en till tattoo

Längd: 164 cm tror jag bestämt

Skostorlek: 38

Hårfärg: Blond typ

Fräknar: Nej

Motto: ?

 

Kär? Otroligt

Önskar du att du bodde någon annanstans? Njae, tror jag ej.

Tycker du att du är attraktiv? Man har väl sina dagar

Dricker du? Ibland

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Dove

Vilken parfym använder du? Emporio Armani - Diamonds

Vad är du rädd för? Spindlar

Gillar du att tvätta? Efteråt är det kul när allt är klart

Gillar du berg- och dalbanor? Ja!

Senaste...

Filmen du hyrde? Ingen aning

Filmen du köpte? Oj,.. inte en aning

Låten du hörde: Maria Espinosa – to win my love

Låten du laddade ner? Jim Jamison – i’ll be ready(?)

Personen du ringde? Mamma

Personen som ringde dig? Pappa

TV-program du såg? Vänner

Person du tänkte på? Sofie

 

Favorit...

Låt: Jim Jamison just ni – I’m always here

Sak att göra: Sova och skratta

Sport: Skidor är kul att kolla på

Dryck: Bubbligt gott vatten

Kläder: Härliga blusar

Film: The Notebook

Bil: Chrysler 300C

Serie: The City

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Ja

 

Antal...

Gånger du varit kär? Tillräckligt

Gånger ditt hjärta brustit? Jag är rädd om mitt hjärta

Hjärtan brustet på grund av dig? Kanske det

Tjejer du kysst? Ojoj, några stycken har jag allt pussat på !

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Många

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Inga?

 

Senaste...

Boken du läste? Oj.. läser många men aldrig ut dom

Personen du fick e-mail av? Mormor

Personen du fick brev av? Anna

Personen du fick sms av? Sofie

Gången hela din familj åt middag tillsammans? I tisdags

Saken du köpte? Ansiktskräm

 

 


Vad har du gjort idag? Varit i skolan
Var det kul? Nej

Brukar du svära mycket? Ibland så

När stiger du upp på morgonen? Halv 7 siktar jag på men blir 7

Vad har du på dig? Handduk

Vad ska du göra ikväll? Mysa

Vad är du allergisk mot? Inget

Var har du ont? I huvet

Använder du hårspray? Ja

Kan du stå på händer? Nee

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Ah

Är du glad nu? Ah

Var du glad igår? Ja

Vad dansar du till? Bra musik

Stockholm är... ? Något jag vill till snart

Göteborg är... ? Bäst

Kan du sjunga? Oh nej

Spaghetti eller makaroner? Makaroner

Land du vill besöka? U.S.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0