Skadeglädje

Herregud. Mår så illa. Min lilla mage har ju inte ätit pasta sen innan nyår typ.
Och av dagens pasta mår den verkligen inte bra.
Ajajaj.

Och jag kom på en grej med mig själv.
Eller Alexander påminner mig om det hela tiden. Jag skrattar enormt när folk skadar sig. Asså inte illa, men om någon slår i huvet, ramlar lite tokigt eller spiller. Då, då gapskrattar jag. Även felsägningar är en favvis från mitt håll.

Top Take. Ellerhur Malin?
Top floor. Utan tak.



Lilla jag, undra vad jag kollar på? Kanske någon som ramlar i vattnet och jag ler lite för mig själv?
Vem vet?

Så ramla nu folk. Så jag kan skratta åt er!

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



hihi jaaa :D:D Hoppas du har en mysig kväll!

2010-01-30 @ 00:43:42
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: sofie

ja, fredagsmys är underbart :))

2010-01-30 @ 10:17:09
URL: http://sofieschutzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0