Fnitter attack!

Japp, nu är mitt rum färdig målat. Det är fin fint! Ska bara köpa en nya säng (120x200cm) och lite andra saker. Så som tavlor och lite andra trevliga prylar. 



Igår satt jag och kollade på "Gone baby gone", den var faktist väldigt bra. Värd att kollas på.



Nu sitter jag och kollar på "What a girl wants", den är faktist lite små kul. Men nu är det paus. Det är för mycket paus på tvn numera tycker jag.



Jag vill se "Juno", såg reklamen för den förut, haha verkade faktist lite rolig. Tur att man har lite kontakter..då menar jag internet ; )

Min mamma är rolig. Jag har skrattat åt henne hela helgen! Vi har så roligt mamma!

Ja, nu är det väl sängen antar jag. Är väldigt trött efter helgen som gått.

XOXOXO

P.S GG visas i USA i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kräver BILDER!!
Vill se hur ditt rum ser ut ^^
Pöss

2008-01-29 @ 13:50:14
URL: http://silence.webblogg.se
Postat av: Anna

Ya ya! Men inte nu när jag är flunsig XD Vill bli bra först. Lovet, kanske? Eller är det sälen som gäller då någon gång?

2008-01-30 @ 18:41:53
URL: http://silence.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0