Påsk!

Japp, nu är det snart påsklov.. skönt! Och imorgon är det skärtorsdag, hur härligt är det inte med påsk? Jag gillar påsken otroligt mycket iallafall!

Idag och alla andra bloggare tror jag har nog haft på sig en fjärilsring idag? Eller?



Denna hade jag på mig idag, från blammo tror jag?

Måste säga att jag är riktigt duktig av mig, när jag har tvättat håret dom senaste dagarna har jag låtit det självtorka annars brukar jag blåsa det varje gång. Och så gjorde jag en hårinpackning! Mitt hår måste älska mig.,, tror jag? hihi.

Vet ni? Snart ska jag äta sorbet med min man. Gott!



Denna beställde jag alldeles nyss, från missbella.se 299kr! Kanon ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0