Come on over baby!

image96

Japp, ikväll blir det Laguna Beach. Åh, det är verkligen roligt att kolla på!
Kollade lite på det förut..men jag stoppade mig..Ikväll ska jag kolla :D



Igår var jag och Sofie på bio, vi såg 30 days of night. Asså dom vampyrerna var ju sjuka! Dom skrek precis hela tiden! Det var lite jobbigt. Sen var det typ 3 tjejer som skrek efter typ 10sek, come on typ! Som en tant i salongen sa om dom "Disney nästa" typ..
Den får en 3 av 5, bara för att sötingen Josh Hartnett var med. MUMS.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Cecilia

ag hittar ingen gg 14 på piratebay... Men om du ser den så är det väl det nya avsnittet, det skulle ju visas i USA igår om jag fattade rätt. Dessutom hette reveald-avsnittet 00.

2008-02-05 @ 13:55:19
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: F

asså laguna beach är så bra , fast den ahr väl slutat gå på tv ?

2008-03-23 @ 16:57:42
URL: http://ddiiabys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0