Huvudvärk

Hej bloggen!
Idag har det inte varit en rolig dag, huvudvärk. Från att jag vakna tills nu!
Tänkte iaf visa lite av mina favoriter just nu. Tog lite kort, inte makalöst bra bilder men. Jag gjorde vad jag kunde :)
Photobucket Photobucket
Väska - Jag och min manhattan bag har nog återupplivat våran kärlek för varandra ♥ Från Svenskt Tenn
Blus - En otroligt fin blus från H&M, den är perfekt.
Mössa - Min farmors gamla pälsmössa som jag använder så ofta de bara går :)
Armband - Jimmy Choo for H&M, det mest använda armbandet just nu.
I.D smink - Bästa sminket jag någonsin haft, min ny är perfekt.
Halsduk från Zara - den perfekta halsduken om jag får säga det själv ♥
Örhängen - De klassiska pärlorna som funkar till allt.
Choklad kalender - Haha jag var bara tvungen!
Photobucket
Min söta MacBook - Den håller mig ständigt uppdaterad om det senaste.
Telefon - Samsung C6625, finaste telefonen jag nånsin har haft.
Lock/plattång - Kanon, värmer upp i 230 ° c. Vilket gör att den blir ordentligt varm. Har bränt mig fler än en gång.
Bok - "Om jag kunde drömma", okej jag är fast. ♥
Aloe 99 - Perfekt till ansiktet, återfuktar otroligt bra!
Bodybutter från Body Shop - dem har de bästa krämerna till kroppen.
Torrschampoo - Kanon bra ! Tar bort allt fett hår.
Photobucket
Finaste jackan just nu från Zara ♥

Och sist men verkligen inte minst..
Photobucket
En fin plånbok från Monki. Mycket finare än min förra :)
Detta är mina favoriter just nu i mitt liv. Vilka är era? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0