Påskafton



Så går det när man har bränt sig på ryggen och Alex smörjer in mig med after sun. En gubbe. Från i somras.



Jag för typ 2 år sedan, lilla Johannaaa..



Min Alexander.

Nåja, igår va vi ute. Jag, Alexander och Johan. Alexander fick lite för mycket av det goda och spillde ut drinkar bar mig så jag visade trosorna för gud och alla människor. Både Johan och Alexander bar mig över Avenyn för jag var trött i benen, tur att karlar finns! Idag när vi vaknade så var Alex lite bakis och jag var mest bara trött!

Ikväll blir det en chill kväll, jag hoppas på grillade bananer och vaniljglass! Och dippade grönsaker... gott

Kommentarer
Postat av: angelica blick

sv; visst är den? jag vill ha den ! ( de är min väns klänning!) :)

2010-04-05 @ 12:07:34
URL: http://angelicablick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0