Ett rosa sken

Hej hej bloggen!
Idag är det fredag.. eller ah lördag! Har varit ledig idag, inte gjort någonting i princip.
Har precis kollat på en gammal klassiker i filmvärlden. Poltergeist från 1982 (?). Ja, vad ska man säga? En film blandat med spöken, övernaturligt, rymdvarelser? Ah, den måste varit mycket läskigare än vad jag tyckte att den va på 80-talet.

Tänkte visa lite bilder på mitt rosa rum.


Ett litet flickrum med massa rosa saker. En rosa slinga runt spegeln. Och mig i pjamas, hoost..



Så ser mitt rum ut. Lite stökigt kanske? Jag gillar det. Lakan som ligger lite sett på kvällen, jag bryr mig inte.. än..



En stol med lejontassar. Hur fin?



Min lilla myshörna. Här ligger jag nu och väntar på min man. Gott.



En bild på mig och Alexander sitter på spegeln. Vilka snyggingar!



Min hörna med garderober och lite annat. En telefon på väggen är alltid bra då alla våra trådlösa försvinner hela tiden.
Jag missar aldrig ett samtal!

Detta är mitt rum By Night.
Mysigt.


Kommentarer
Postat av: Sofie Severinsson

SVar: Haha, bakis och bakis. Jag är bajstrött och har en konstig feeling i magen, hade lite huvudvärk i morse. men nu är det bra ;) Men fortfarande trött :D

2010-02-07 @ 19:24:56
URL: http://severinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0