Puder

Jag har verkligen blivit en puder människa på sista tiden. Jag älskar puderfärgat!
Puder..creme vitt och svart. Den vevan är jag inne i just nu.

Klickade precis hem lite saker från H&M trevligt. Får se om det är något som passar mig.
Det jag beställde hem vaaaar...



Tänk denna klännigen på sommaren.. smycken och bikini. Brun hud. Lockigt hår. Och ett par Ray Bans.


Jag fick såna Chanel vibbar av denna godingen så jag var tvungen att klicka lite.


En liten blus.


Jag visste inte vilken färg jag ville ha så jag ska testa båda.



Till sist. Ett par skor. Har kollat in dessa ett tag nu och kände att det var dags.
Så nu hoppas jag att något passar min kropp och utseende!

Thanks H&M.

Kommentarer
Postat av: Fotonich - Smyckedesigner.

Fina saker du beställt (:

2010-01-20 @ 17:53:21
URL: http://fotonich.blogg.se/
Postat av: It´s you and me baby !

Hej ! Har bytt blogg, kika gärna in på denna :)

2010-01-23 @ 12:12:39
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0