Dimma

Nu är jag precis hemkommen från bion, hmm vad ska man säga om filmen. Salen var fullpackad och luktade fotsvett med fjortisar som skrek och fnittrade när det blev läskigt.
Var den bra? Jag vet inte, jag får suga på den karamellen lite tror jag.



Skulle ta en liten outfit bild förut men det blev inte så. Jag smygfota mig själv. Man ser inte tydligt men..
Aja.



Jag saknar min katt Oskar. Mitt hjärtegull. ♥ Hoppas du har det bra uppe i katt himmelen.



Fast min lilla kisse Anton är ju lika söt. Fast så himla busig.



Min fina pojkvän haha. Just nu jobbar han men jag ska åka och hämta han om sisådär 45 minuter.

Jag såg ett par som va nykära på bussen och tjuvlyssnade att hon precis skulle få träffa hans kompisar för första gången. Sen tog han handen runt hennes bakhuvud och kysste henne. Båda hade beigea trenchcoats. Hans var mycket finare, då hennes hade en tråkig färg.
Fast, deras jackor kanske skulle fyllas med färg nu i dagarna. Om ni förstår, asså.. deras förhållande, minnen. Allt vad denna jacka kommer stöta på. Bråk i regn, skratt och härliga kyssar.
Vad jag svamlar men..

"When Big colors, he colors.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0